تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 21:14
کد خبر : 78177

هلی برن ۲ منبع بزرگ آب در تالش

هلی برن ۲ منبع بزرگ آب در تالش

جارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده سپاه ناحیه تالش اعلام کرد : هلال احمر گیلان امروز با بالگرد ۲ منبع بزرگ آب را در تالش به منطقه کوهستانی حویق حمل کرد. فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس به کمک مردم کوهستان حویق شتافت افزود :

جارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده سپاه ناحیه تالش اعلام کرد : هلال احمر گیلان امروز با بالگرد ۲ منبع بزرگ آب را در تالش به منطقه کوهستانی حویق حمل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تالش با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس به کمک مردم کوهستان حویق شتافت افزود : برای انتقال ۲ منبع بزرگ آب هر کدام به گنجایش ۲۵ هزار لیتر از بالگرد جمعیت هلال احمر گیلان استفاده شد.

جهانبخش عزیزی گفت : مجتمع آب رسانی شهدای کوهستان حویق با خط انتقال حدود ۲۰ کیلومتر برای آبرسانی به ۲۵۰ خانوار ۵ روستا ساخته شد.
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان هم گفت : طرح آب رسانی به مناطق کوهستانی حویق از ابتدای سال ۹۸ شروع شده است.

محمدآقاجان زاده افزود : برای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان لوازم مورد نیاز خریداری شد و بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن هزینه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.